Kampania dla klienta Emirates

Timing:

1 miesiąc

 

TG:

osoby podróżujące biznes klasą, top management, dyrektorzy, właściciele firm, ceniący sobie luksus i komfort, moto premium: Mercedes, Audi, Lexus, JLR itp., osoby lubiące sporty premium: golf, jachty, wybierający ekskluzywne wakacje,
gadżeciarze, aktywni zakupowo online, klikający w kampanie marek premium, podróżujący w dalekie destynacje, osoby klikające w kampanie firm konkurencyjnych takich jak: Lot, Lufthansa, KLM itp.

Opis działań display:

Celem kampanii było dotarcie z przekazem reklamowym do grupy celowej poprzez wykorzystanie emisji banerowej w kanele display oraz mobile. Działania opierały się na wykorzystaniu ściśle dopasowanego profilu użytkownika wykorzystującego dane demograficzne, geograficzne oraz behawioralne (intencje zakupowe oraz zainteresowania).

Wolumen: 22 000 SUC

Timing: 1 – 31 marca

PV: 8 852 344 odsłon

CAPP x3: 3 172 863 uu

CTR: 0,45%

VBR – 69,06%