Kampania dla klienta Mercedes

Timing:

1 miesiąc

 

TG:

Baza B2C + B2B – rekordy responsywne w kampaniach z kategorii produktów premium: motoryzacja, usługi finansowe, usługi ubezpieczeniowe.
 
Kobiety i mężczyźni 30-64 lata, zarobki powyżej 15.000 zł, osoby prowadzące swoją działalność, dyrektorzy, prezesi, managerowie wyższego szczebla, kadra zarządzająca, osoby wykonujące wolne zawody (prawnik, lekarz, księgowa, grafik, programista, architekt, projektant wnętrz), osoby zainteresowane zakupem aut, osoby uprawiające sporty wymagające większych nakładów finansowych (golf, tenis, jeździectwo konne, nurkowanie, wspinaczka, narty), osoby często wyjeżdzające na zagraniczne wakacje, osoby korzystające ze SPA i hoteli 5*, osoby rodzinne, osoby często odwiedzające restauracje, osoby zainteresowane SUVami, osoby ceniące komfort

Opis działań display:

KPI kampanii było wygenerowanie jak największej ilości leadów pod zapytania ofertowe oraz jazdy próbne, kampanie display wsparliśmy także dodatkowo kampanią mailingową.

Wolumen: 10 526 CPC
Timing: lipiec 2024
CR: 0,5% (54 leady)
CTR: 0,35%